Коцюбинська територіальна громада

Київська область, Бучанський район

27.08.2024 11:20

ДОГОВІР з колективним споживачем

dd603e5f-9f4b-47d6-9b8c-258b8d6483c7.jpg

  ДОГОВІР
з колективним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

 

Селище Коцюбинське                                                                                01 вересня 2024 року

 

Управління житлово-комунального господарства «Біличі» (далі - виконавець) в особі начальника Лесенко Лариси Андріївни, що діє на підставі Статуту,

з однієї сторони, та __________________________________________________________

                                          (найменування об’єднання співвласників багатоквартирного будинку

___________________________________________________________________________
або іншої юридичної особи, що об’єднує всіх споживачів у будинку та в їх інтересах укладає договір)

(далі - колективний споживач) в особі __________________________________________,

                                                              (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)

___________________________________________________________________________,

                                                  представника колективного споживача)

що діє на підставі ___________________________________________________________,

                                              (найменування, дата, номер документа)

від імені та в інтересах споживачів, об’єднаних колективним споживачем, з іншої сторони (далі - сторони), уклали цей договір про таке.

Предмет договору та перелфік послуг

1. Виконавець зобов’язується надавати колективному споживачу відповідної якості послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі - послуги), а колективний споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги в строки і на умовах, визначених цим договором.

До якості послуг встановлено такі вимоги:

склад і якість питної води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду;

значення тиску питної води повинно відповідати параметрам, встановленим державними будівельними нормами і правилами, та розміщуватися на: https://kotsyubinskarada.gov.ua/

Критерієм якості послуг з централізованого водовідведення є безперешкодне приймання стічних вод у мережі виконавця з мереж споживача за умови справності мереж споживача.

2. Інформація про колективного споживача:

вулиця _____________________________________________________,

номер будинку ______________________________________________,

населений пункт _____________________________________________,

район ______________________________________________________,

область _____________________________________________________,

індекс ______________________________________________________.

3. Будинок обладнаний вузлом (вузлами) комерційного обліку централізованого водопостачання:

Поряд-ковий номер

Заводський номер, найменування
та умовне позначення
типу засобу вимірювальної техніки

Показання засобу вимірювальної техніки на дату укладення договору

Місце встановлення

Дата останньої періодичної повірки

Міжповірочний інтервал, років

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

Порядок надання та вимоги до якості послуг

4. Виконавець забезпечує постачання послуг безперервно з гарантованим рівнем безпеки та значенням тиску.

5. Надання послуг здійснюється безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

6. Виконавець забезпечує постачання послуг у відповідній кількості та якості згідно з вимогами пункту 1 цього договору до межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуг виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (будівлі).

7. Контроль якісних та кількісних характеристик послуг здійснюється за показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку послуг та іншими засобами вимірювальної техніки.

8. У разі виникнення аварії на зовнішніх інженерних мережах постачання послуг виконавець проводить аварійно-відновні роботи у строк не більше семи діб з моменту виявлення ним факту аварії або повідомлення споживачем виконавцю про аварію.

Облік послуг

9. Обсяг спожитої у будинку послуги з централізованого водопостачання визначається як обсяг питної води, спожитої в будинку, за показаннями засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку або розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіону від 22 листопада 2018 р. № 315 (далі - Методика розподілу).

Обсяг наданих споживачеві послуг з централізованого водовідведення визначається на рівні обсягів спожитих ним послуг з централізованого водопостачання та постачання гарячої води.

Якщо будинок оснащено двома та більше вузлами комерційного обліку централізованого водопостачання відповідно до вимог Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, обсяг послуги у будинку визначається як сума показів таких вузлів обліку.

Одиницею вимірювання обсягу спожитих споживачем послуг є куб. метр.

Розподіл між споживачами обсягу послуг, спожитих у будинку, здійснює колективний споживач / уповноважена особа (зайве закреслити).

10. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку послуг до відновлення його роботи або заміни комерційний облік спожитих послуг здійснюється розрахунково відповідно до Методики розподілу.

11. Початок періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку визначається:

за даними електронного архіву - в разі отримання з нього інформації щодо дати початку періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку;

з дати, що настає за днем останнього періодичного огляду вузла комерційного обліку, - в разі відсутності електронного архіву.

Кінцем періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку є день прийняття на абонентський облік вузла комерційного обліку.

12. Початок періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою визначається з дня, наступного за днем останнього дистанційного отримання показань, або з дня, наступного за днем останнього зняття його показань (в інших випадках).

Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою є дата прийняття на абонентський облік вузла комерційного обліку, встановленого на заміну втраченого.

13. На час відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, комерційний облік ведеться розрахунково відповідно до Методики розподілу.

Початок періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобів вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, визначається з дати, наступної за днем розпломбування вузла комерційного обліку.

Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, є день прийняття на абонентський облік.

14. Виконавець має право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для перевірки схоронності таких вузлів обліку, зняття показань засобів вимірювальної техніки, що є складовою вузла комерційного обліку, та періодичного огляду у порядку, визначеному статтею 29 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” і цим договором.

Власник (співвласники) будівлі (багатоквартирного будинку) або його (їх) представник (представники) має (мають) право доступу до місць установлення вузлів комерційного обліку для проведення перевірки схоронності та зняття показань. Перевірка проводиться у робочий час у присутності представника виконавця, управителя або відповідальної особи за збереження і цілісність вузлів комерційного обліку. Втручання в роботу вузла комерційного обліку заборонено.

Зняття показань засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку послуги здійснюється виконавцем щомісяця в останній робочий день  з 8 до 17 години в присутності колективного споживача (його представника).  

У разі коли зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється виконавцем за допомогою системи дистанційного зняття показань, таке зняття може здійснюватися без присутності колективного споживача (його представника).

У такому разі виконавець зобов’язаний забезпечити можливість самостійного (без додаткового звернення до виконавця в кожному окремому випадку) ознайомлення колективного споживача (його представника) з показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку шляхом опублікування на веб-сайті виконавця, зазначення в рахунках на оплату послуг та/або через електронну систему обліку розрахунків колективного споживача.

Періодичний огляд вузла (вузлів) комерційного обліку проводиться виконавцем під час зняття показань. У разі дистанційного зняття показань періодичний огляд проводиться виконавцем не рідше одного разу на рік.

Представник колективного споживача повідомляє виконавцю про недоліки в роботі вузла комерційного обліку протягом п’яти робочих днів з дня виявлення засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити і підписи сторін” цього договору.

Повірка засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла (вузлів) комерційного обліку, здійснюється відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 55, ст. 1803).

15. У разі недопущення колективним споживачем (його представником) виконавця до вузла (вузлів) комерційного обліку для зняття показань, якщо такі показання відповідно до пункту 14 цього договору зобов’язаний знімати колективний споживач, для визначення обсягу послуг, спожитих у будинку, приймається середньодобове споживання колективним споживачем послуг протягом попередніх 12 місяців, а в разі відсутності такої інформації - за фактичний час споживання послуг, але не менше 15 діб.

Після відновлення подання показань вузлів обліку виконавець зобов’язаний провести перерахунок з колективним споживачем.

Перерахунок з колективним споживачем проводиться у тому розрахунковому періоді, в якому отримано в установленому порядку інформацію про невідповідність обсягу, але не більше ніж за 12 розрахункових періодів.

Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови
внесення змін до договору

16. Вартість послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення визначається за обсягом спожитих послуг та встановленим відповідно до законодавства тарифом.

Станом на дату укладення цього договору тариф на послугу з централізованого водопостачання становить 25,56 гривень за куб. метр, тариф на послугу з централізованого водовідведення становить 20,04 гривень за куб. метр.

У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну цін/тарифів на послугу з централізованого водопостачання та/або на послугу з централізованого водовідведення виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це колективному споживачу з посиланням на рішення відповідного органу.

У разі зміни зазначених тарифів протягом строку дії цього договору новий розмір тарифів застосовується з моменту їх введення в дію без внесення сторонами додаткових змін до цього договору. Виконавець зобов’язаний забезпечити їх оприлюднення на офіційному веб-сайті.

17. Колективний споживач вносить однією сумою виконавцю плату за послугу, визначену відповідно до Правил надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 63, ст. 2194), - в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2022 р. № 85,
та Методики розподілу, що розраховується виходячи з розмірів затверджених уповноваженим органом тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та обсягу спожитих послуг або за нормами споживання, встановленими органом місцевого самоврядування, до встановлення вузла комерційного обліку.

18. Розрахунковим періодом для оплати обсягу спожитих послуг є календарний місяць.

19. Виконавець формує та надає колективному споживачу рахунок на оплату спожитих послуг не пізніше ніж за десять днів до граничного строку внесення плати за спожиті послуги.

Рахунок надається на паперовому носії. На вимогу або за згодою колективного споживача рахунок може надаватися в електронній формі, зокрема за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживача.

20. Колективний споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиті послуги.

21. За бажанням колективного споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

22. Під час здійснення оплати колективний споживач зазначає розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (оплата за спожиті послуги, сплата пені, штрафів).

У разі коли колективним споживачем не визначено розрахунковий період або коли за зазначений колективним споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості такого споживача за минулі розрахункові періоди у разі її наявності (за винятком погашення пені та штрафів, нарахованих споживачеві), а у разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів починаючи з найближчих періодів від дати здійснення платежу.

23. Плата за послуги не нараховується за час перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

Права і обов’язки сторін

24. Колективний споживач має право:

1) одержувати своєчасно та належної якості послуги згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити і підписи сторін” цього договору, інформацію про ціни/тарифи на послуги, загальний розмір місячного платежу, структуру цін/тарифів на послуги, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

3) на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг та незаконного проникнення виконавця або його представників у належне колективному споживачу житло (інший об’єкт нерухомого майна);

4) на усунення протягом 50 годин, якщо інше не визначено законодавством, виявлених недоліків у наданні послуг;

5) на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їх якості;

6) отримувати від виконавця неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка вартості середньодобового споживання послуг, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуг, але не менше 15 днів), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або надання послуг неналежної якості (за винятком нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого здійснювалася ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача);

7) на перевірку кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку;

8) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

9) без додаткової оплати отримувати засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити і підписи сторін” цього договору, інформацію про проведені виконавцем нарахування плати за послуги (за періодами та видами нарахувань) та отримані від колективного споживача платежі у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

10) звертатися до суду у разі порушення виконавцем умов цього договору.

25. Колективний споживач зобов’язаний:

1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

2) забезпечувати цілісність обладнання приладів (вузлів) обліку послуг відповідно до умов цього договору та не втручатися в їх роботу;

3) оплачувати спожиті послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені цим договором;

4) допускати виконавця або його представників в будинок у порядку, визначеному законом і цим договором, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів комерційного обліку;

5) забезпечити своєчасну підготовку будинку до експлуатації в осінньо-зимовий період;

6) у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню в розмірах, установлених цим договором;

7) дотримуватися вимог нормативно-правових актів та цього договору;

8) забезпечувати безпечну експлуатацію внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

9) дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної та газової, санітарних норм;

10) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства (не допускати втручання у внутрішньобудинкові системи централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, їх переобладнання) під час проведення ремонту чи реконструкції житла (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг.

26. Виконавець має право:

1) вимагати від колективного споживача дотримання правил експлуатації жилих приміщень, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, вимог нормативно-правових актів;

2) вимагати від колективного споживача своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини колективного споживача, або відшкодування вартості таких робіт, якщо їх виконав виконавець;

3) доступу в будівлю колективного споживача для перевірки стану і зняття показань вузлів комерційного обліку в порядку, визначеному законом і цим договором;

4) обмежити (припинити) надання послуг в разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, що встановлені законом та цим договором, крім випадків, коли якість та/або кількість послуг не відповідає умовам цього договору та/або якщо заборона щодо обмеження (припинення) надання послуги передбачена актами законодавства;

5) звертатися до суду в разі порушення колективним споживачем умов цього договору.

27. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

2) вживати заходів до забезпечення питною водою у разі порушення функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації);

3) вирішувати питання, пов’язані з порушенням функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації), відповідно до плану оперативних дій із забезпечення споживачів питною водою у відповідному населеному пункті (районі);

4) подавати воду для протипожежних потреб;

5) забезпечити надійне постачання послуги відповідно до умов цього договору;

6) надавати без додаткової оплати колективному споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальний розмір місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання та порядок надання послуг, їх споживчі властивості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством;

7) своєчасно проводити підготовку об’єктів, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), до експлуатації в осінньо-зимовий період;

8) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги колективного споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених цим договором;

9) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг, що сталися з вини виконавця або на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у строки, встановлені законодавством;

10) виплачувати колективному споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у розмірі, визначеному цим договором;

11) своєчасно реагувати на виклики колективного споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) колективного споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуг;

12) своєчасно та за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини;

13) інформувати колективного споживача про намір зміни цін/тарифів на послуги відповідно до законодавства;

14) контролювати дотримання установлених міжповірочних інтервалів для засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла комерційного обліку;

15) інформувати колективного споживача про вихід з ладу, необхідність ремонту, зняття з абонентського обліку вузлів комерційного обліку, а також про настання строку повірки засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла комерційного обліку;

16) протягом п’яти робочих днів надсилати управителю або відповідним виконавцям скарги споживачів щодо надання комунальних послуг у разі, коли вирішення таких питань належить до повноважень управителя або інших виконавців послуг;

17) самостійно протягом місяця, що настає за розрахунковим періодом, здійснювати перерахунок вартості послуг за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України, а також сплачувати споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуг), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалися ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача).

Відповідальність сторін за порушення договору

28. Сторони несуть відповідальність за невиконання умов цього договору відповідно до цього договору або закону.

29. У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги колективний споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожний день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави перед колективним споживачем за надані населенню пільги та житлові субсидії та в інших випадках, визначених законом.

30. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості виконавець зобов’язаний самостійно протягом місяця, що настає за розрахунковим періодом, здійснити перерахунок вартості послуг за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України, а також сплатити колективному споживачу неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка вартості середньодобового споживання послуг, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуг, але не менше 15 днів), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості (крім нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалися ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача).

Сума штрафу зараховується в рахунок майбутніх платежів (погашення заборгованості) споживачів. Сума такого зменшення (погашення) розподіляється між споживачами.

31. Оформлення претензій колективного споживача щодо ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості здійснюється в порядку, визначеному статтею 27 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

Оформлення претензій споживачів у багатоквартирному будинку здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених статтею 28 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

Перевірка відповідності якості надання послуг здійснюється відповідно до Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

Виконавець зобов’язаний прибути на виклик колективного споживача для проведення перевірки якості надання послуг протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення колективного споживача.

32. Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості, якщо доведе, що в точці обліку послуг її якість відповідала вимогам, встановленим Законом України “Про житлово-комунальні послуги”, актами законодавства та цим договором.

Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, надання їх в не повному обсязі або неналежної якості під час перерв, передбачених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

33. Виконавець має право обмежити (припинити) надання послуг колективному споживачеві у разі непогашення в повному обсязі заборгованості з оплати спожитих послуг.

Виконавець надсилає колективному споживачеві попередження про те, що в разі непогашення ним заборгованості надання послуг може бути обмежене (припинене), рекомендованим листом (з повідомленням про вручення).

Таке попередження надсилається колективному споживачеві не раніше наступного робочого дня після закінчення граничного строку оплати, визначеного законодавством та/або договором.

34. Обмеження (припинення) надання послуг здійснюється виконавцем відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” протягом 30 днів з дня отримання колективним споживачем попередження від виконавця.

35. У разі обмеження (припинення) надання послуг виконавцем їх відновлення здійснюється в присутності колективного споживача (його представника). Неприбуття зазначених осіб, які попереджені виконавцем про день і час здійснення обмеження (припинення) надання послуг, не є перешкодою для здійснення виконавцем обмеження (припинення) надання послуг колективному споживачу.

Постачання послуг в разі обмеження (припинення) їх надання відновлюється в повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості.

Витрати виконавця, пов’язані з обмеженням (припиненням) надання послуги та відновленням її постачання у випадках, передбачених цим пунктом, підлягають відшкодуванню за рахунок колективного споживача, якому здійснювалося обмеження (припинення) надання послуги, відповідно до кошторису витрат на відновлення надання послуги, складеного виконавцем.

Строк дії договору, порядок і умови внесення до нього змін,
продовження строку його дії та розірвання

36. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє протягом одного року з дати набрання чинності.

37. Якщо за один місяць до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, цей договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

38. Припинення цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними, зокрема здійснення перерахунку плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, здійснення остаточних нарахувань плати за послугу та остаточних розрахунків.

39. Цей договір може бути розірваний у разі прийняття рішення співвласниками щодо зміни моделі договірних відносин відповідно до статті 14 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

40. У разі зміни даних, зазначених у розділі “Реквізити і підписи сторін” цього договору, сторона письмово повідомляє про це іншій стороні у семиденний строк з дати настання змін.

Прикінцеві положення

41. Цей договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.

42. Якщо цим договором, законодавством або письмовою домовленістю сторін не передбачено інше, усі повідомлення, передбачені цим договором, сторони надсилають одна одній засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити і підписи сторін” цього договору.

Реквізити і підписи сторін

Виконавець:

Колективний споживач:

Управління житлово-комунального господарства «Біличі»

ідентифікаційний номер (код згідно з ЄДРПОУ) 23579209

місцезнаходження 08298, Київська обл.

Бучанський район, сел. Коцюбинське

вул. Меблева, 11а

поточний рахунок UA983226690000026037300088970

у АТ «Ощадбанк» м. Київ,

МФО 322669

контакти для передачі показань вузлів обліку:

номер телефону 067-340-17-30

адреса електронної пошти gkpbil@ukr.net

 

 

Лариса ЛЕСЕНКО

 

найменування/прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)

____________________________

ідентифікаційний номер (код згідно з ЄДРПОУ) _________

____________________________

адреса ______________________

____________________________

номер телефону _____________

адреса електронної пошти ____

____________________________

абонентський номер колективного споживача

____________________________                       (найменування посади)

__________
(підпис)

________________

(прізвище, ім’я та
по батькові (за наявності)