01/02/2022
Рішення виконавчого комітету від 27.01.2022 № 4 «Про визначення переліку об’єктів та видів суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських (суспільно корисних (оплачуваних) робіт на території селища Коцюбинське у 2022 році»
КОЦЮБИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
27 січня 2022 року сел. Коцюбинське № 4
Про визначення переліку об’єктів та видів суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських (суспільно корисних (оплачуваних) робіт на території селища Коцюбинське у 2022 році
Розглянувши запит начальника Бучанського районного відділу № 2 філії Державної установи «Центр пробації» у м. Києві та Київській обл. Міністерства юстиції України від 05 січня 2022 року №32/17/43-22, з метою належної організації виконання стягнень у виді суспільно корисних робіт та налагодження плідної співпраці у даному напрямку, враховуючи Закон України від 07 грудня 2017 року №2234-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», на підставі стт. 301, 311, 3211, 3251 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Коцюбинської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити наступний перелік об’єктів та видів суспільно корисних робіт на території селища Коцюбинське, на яких порушники зможуть виконувати стягнення у виді суспільно корисних робіт у 2022 році:
1.1. Об’єкти:
- стихійні сміттєзвалища;
- установи комунальної власності селищної ради;
- вулиці селища.
1.2. Види суспільно-корисних робіт:
- ліквідація стихійних сміттєзвалищ;
- благоустрій території селища;
- прочистка канав, кюветів, містків, труб;
- некваліфіковані роботи;
- розпиловка та коління дров;
- допоміжні будівельні роботи в установах комунальної власності селищної ради.
2. Керівнику УЖКГ «Біличі»:
- призначити відповідальних осіб за організацію і виконання суспільно корисних робіт;
- контролювати виконання порушниками визначених для них робіт та дотримання правил техніки безпеки;
- своєчасно повідомляти Бучанський районний відділ № 2 філії Державної установи «Центр пробації» у м. Києві та Київській обл. Міністерства юстиції України про ухилення притягнутого до відповідальності від відбування суспільно корисних робіт чи переведення його на інше місце роботи, появу його на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп’яніння, порушення ним громадського порядку;
- вести облік та інформувати про кількість відпрацьованих порушником годин;
- передбачити кошти на оплату праці особам, на яких судом накладено адміністративне стягнення у виді суспільно- корисних робіт та здійснювати нарахування плати порушнику за виконання суспільно корисних робіт та перерахування її на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби для подальшого погашення заборгованості зі слати аліментів;
- забезпечити виконання вимог законодавства про охорону праці та техніку безпеки під час виконання притягнутими до адміністративної відповідальності суспільно корисних робіт.
3. Суспільно корисні роботи правопорушникам виконувати не більше як чотири години на день, у вільний від основної роботи чи навчання час, а неповнолітніми - не більше двох годин на день.
4. Керуючому справами виконавчого комітету Коцюбинської селищної ради Світлані Чечко копію даного рішення направити до Бучанський районний відділ № 2 філії Державної установи «Центр пробації» у м. Києві та Київській обл. Міністерства юстиції України та пробації Міністерства юстиції та УЖКГ «Біличі».
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови згідно розподілу обов’язків.
Селищний голова Сергій ДАНІШ
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також
25/10/2024
Рішення 39 сесія
22/10/2024
Поіменне голосування
04/10/2024
Рішення 38 сесії
04/10/2024
Рішення 38 сесії
04/10/2024
Рішення 38 сесії
Усі рішення